ANWB brengt je verder!

Bij de ANWB denk je aan een betrouwbare organisatie. Daar moet je lid van zijn want als er een keer iets gebeurd dan helpen ze je! Ik ben al meer dan 25 jaar lid en omdat ik veel ’s avond en ’s nachts moet rijden voor mijn werk heb ik het zogenaamde Gouden Lidmaatschap met vervangende auto enz.Dat geeft het gevoel dat je ze altijd helpen. Fijn toch!

Maar vanmiddag hoorde ik een raar ratelend geluid en daarna een ‘pok’ in mijn auto. Eerst dacht ik nog dat ik over een steentje reed maar toen ik bij aftrit Oldenzaal het stuur bijna niet kon draaien en de auto nog net een parkeer plaats kon oprijden schrok ik wel. Eerst maar eens de servicedienst van Toyota gebeld maar al snel bleek dat de multiriem kapot was en hws ook wat schade had aangericht waardoor de auto niets meer deed. Ik had binnen een straal van 50 km geen recht had op wegslepen en vervangend vervoer via de Toyota service. Dat moet je ook maar weten!

Dan de ANWB maar bellen want ik ben goed verzekerd, al meer dan 25 jaar! De reddende engel waar ik nog nooit aanspraak op heb gemaakt! Maar al snel bleek dat de ik geen recht op wegsleephulp had wegens het te laat betalen van een rekening. Ter plekke betalen van deze rekening mocht en kon niet. De ANWB liet me dus gewoon met een kapotte auto langs de weg staan. Ondertussen alle garages dicht en een bergingsdienst gebeld die mijn auto (en mij) naar een hotel hebben gesleept. Dat wegslepen moest ik betalen, net als de hotelkosten overigens en dan heb ik het nog niet over de inkomstenderving want denk maar niet dat ik nog heb kunnen repeteren vandaag.

Ik dacht, morgen de ANWB bellen, maar bij navragen kan dat niet: bij de ANWB heb je geen recht op wegsleephulp als je alsnog je openstaande rekening betaalt want je mag niet voor de tweede keer voor hetzelfde pechgeval hulp vragen. Dat jullie dit allemaal maar weten:). Ik snap dat je wanbetalers moet straffen maar het betekent dus dat de ANWB jou als trouwe klant gewoon langs de weg laat staan als je keer een foutje maakt. Ik kan niet anders zeggen dat ik dat schokkend klantonvriendelijk vind.

ANWB brengt je verder! Van huis in mijn geval…:(

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s